Samsun Büyüksehir Belediyesince ulasimla ilgili görüs, öneri ve sikayetlerin iletilebilecegi "Ulasim Çagri Merkezi" kuruldugu bildirildi.
Büyüksehir Belediye Baskani Zihni Sahin, yaptigi yazili açiklamada, Samsun halkina daha kaliteli ulasim hizmeti sunabilmek için kurduklari çagri merkezinin yeni yil itibariyla faaliyete basladigini belirtti.
Ulasim Çagri Merkezi'nin ulasimla ilgili her türlü görüs, öneri ve sikayete açik oldugunu aktaran Sahin, vatandaslarin çagri merkezine 07.30 - 22.30 saatleri arasinda "0 850 333 55 55" numarali hattan ulasabileceklerini ifade etti.
Güzergah ve çalisma saatlerine uyulmamasi, elektronik ücret toplama sistemine uygun çalisilmamasi, durakta durmayarak yolcu alinmamasi gibi konularin tümü için sikayette bulunulabilecegini anlatan Sahin, sunlari kaydetti: "Çagri merkezine gelen sikayetler ve iletilen sorunlar, aninda Ulasim Dairesi Baskanligi tarafindan ele alinacak ve çözüme kavusturulacak. Samsun Büyüksehir Belediyesi, bir kez daha halkina direkt dokunan bir hizmetle gündemde. Büyüksehir Ulasim Dairesi ve SAMULAS, bugüne kadar oldugu gibi bundan sonra da kaliteli ve konforlu ulasim hizmeti sunmak için halkimizin emrinde olacak." http://www.milliyet.com.tr/samsun-da-ulasim-cagri-merkezi-kuruldu-samsun-yerelhaber-3224988/
E - Posta Listemize Katılın !
Orta Karadeniz’e dair haber ve etkinliklerden ilk sizin haberiniz olsun..