İstanbul Kalkınma Ajansı (İSTKA) Personel Alım İlanı

İstanbul Kalkınma Ajansı’na “4 sayılı Bakanlıklara Bağlı, İlgili, İlişkili Kurum ve Kuruluşlar ile Diğer Kurum ve Kuruluşların Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 200 üncü maddesi” ve “Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği” hükümleri uyarınca; İstanbul’u bir marka şehir haline dönüştürme ve sürdürülebilir kalkınmada öncü olma hedefine hizmet etmek isteyen, dinamik çalışabilen, yaratıcı ve analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendiliğinden iş yapabilme becerisine sahip, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına kolay uyum sağlayabilen ve seyahat engeli olmayan  8 (sekiz) “Uzman” ve 3 (üç) “Destek Personeli (2 büro görevlisi, 1 sekreter)” alımı yapılacaktır.

Başvuru Tarihleri:

 04.11.2025 Saat 08.00

 18.11.2025 Saat 23.59

Başvuru Yeri:

 https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr/

Sözlü Yarışma Sınavına Katılmaya Hak Kazanan Adayların İlanı:

 09.12.2025

  Yarışma Sınavı (Mülakat) Tarihi

 Tarihler ayrıca duyurulacaktır.

Sınav Yeri:

 İstanbul Kalkınma Ajansı – Asmalımescit Mah. İstiklal                 Caddesi No:142, Odakule Kat: 6-7-8 Beyoğlu 34430 İstanbul

 

Başvurular, 04.11.2025 tarihinden itibaren başlayacak ve son başvuru zamanı olan 18.11.2025 tarihinde, saat 23.59’a kadar https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr/ adresinde bulunan İstanbul Kalkınma Ajansı sınav başvuru bağlantısından yapılacaktır.

"Başvuru Formu" eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurularak elektronik ortamda gönderilecektir. Sadece elektronik ortamda yapılan başvurular geçerli olup, ilanda belirtilen şartlara uygun olmayan başvurular ile elden, e-posta veya posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

İlan Metni

İlan Linki: https://kariyerkapisi.gov.tr/IlanDetay?i=063bde4d-166c-4f59-8da4-9263fa4a59be

Personel alımı ile ilgili detaylı bilgi için; Tel: 0212 468 34 00

E-posta: iletisim@istka.org.tr

  • E - Posta Listemize Katılın !
  • Orta Karadeniz’e dair haber ve etkinliklerden ilk sizin haberiniz olsun..